Tala om att bli lurad....

Var en sväng på Ikea idag och obligatoriskt är ju att äta lunch där. Eftersom jag har blivit mindre i maten nu så tog jag en liten köttbullemeny för 45 :-, Mickan tog en mellanmeny för 55:-.

När jag betalade i kassan så kostade min mat 62:- och Mickans fortfarande 55:-, dvs hennes var 7 :- billigare då dricka och sallad ingick i hennes meny.

Tror ni att jag kände mig lurad va???

Dessutom skulle jag titta på ett porsiln som min goa svägerska tipsat om på sin blogg, personalen informerade mig att de inte hade det porslinet och när jag kommer hem kollar jag på deras hemsida och då finns visst porslinet på det Ikeavaruhuset vi var på, dåligt!



Men, eftersom jag är frisk och smärtfri så var det inget som kunde förstöra mitt goa humör. Jag njuter av livet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0