Transformers & rea

Lämnade precis Jakob med strorebror för en bioupplevelse. Biobiljetter, popcorn, dricka och godis i mängder. På väg hem från bion kunde jag ju inte låta bli att slinka in i min favoritaffär.....absolut inte mina priser trots att de har rea men vad fina saker de hade. Klänningar, byxor, koftor och fina tröjor, men bara fortsätta drömma.

Som sjukskriven, ensamstående mamma så finns det inget utrymme till att köpa nya klänningar, men, kanske någon gång i höst när jag kommit igång med att jobba igen!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia - Miliams mamma

Tusen tack för att du röstade. Ska länka till er alla senare"!

2009-07-07 @ 18:13:34
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0