Trötthet

Vaknade tidigt idag och var uppe ett par timmar för att sedan stupa i säng igen. Efter en stund kom sonen ner och gosade i sängen och kollade barnkanalen medans jag blundade ett par timmar, tur att han är stor och klarar mycket själv!

Sedan var det dags för frukost och mysa lite till. Linda, Julia och Linnea kom sedan och hämtade upp Jakob då han skulle följa med dem hem för att leka en stund. Underbart skönt både för honom och för mig!

Tröttheten har slagit till mig som ett knytnävsslag i magen. Hoppas att det är ett tecken på att infektionen är på väg ut ur kroppen och att det är snabbt övergående. För närvarande orkar jag ingenting trots att jag skulle vilja ha energi för att göra en god gryta, röja i mina skåp och städa toaletten....men jag kommer väl att hinna med sådant tids nog. Idag får det helt enkelt bli en vilodag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0