Äntligen en ny dag

Hade en mycket bra midsommar med superdupergod mat, härligt folk och en vacker midsommarstång. Mamma hade dukat upp allsköns delikatesser och jag ångrar verkligen inte att jag valde att stanna i Halla denna midsommar igen. Gick och la mig tillsammans med sonen klockan nio då jag hade varit vaken och social hela dagen och kroppen var verkligen slut, visserligen hade jag inte dansat runt midsommarstången....

Idag blir det säkert en lugn dag, tror att mina föräldrar har lite ont i huvudet båda två efter att et helt gäng med grannar kom förbi precis innan jag gick och la mig och jag har inte en aning när festen var slut.

Jag är glad idag för at det verkar som min morfinabstinens äntligen är över, har sovit min första hela natt sedan jag slutade med morfinet, jätteskönt och förmodligen anledningen till att jag är vaken denna tidiga timme, nio timmars sömn i ett sträck!!

Såååå hoppas på en fin dag och hoppas ni mina vänner kan njuta av den också, trots lite huvudvärk på förmiddagen!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0