Dåligt samvete

Ännu en dag som jag hoppas kommer att försvinna fort. Vaknade i morse och hade ont i vänster njure. Jag väckte Jakob som redan igår hade varit duktig och tagit fram kläder som han skulle ha på sig i skolan. Han växlar mellan att vara Indiana Jones och James Bond och idag var det Mr Bond som skulle till skolan.

Gjorde iordning Jakobs frukott som han fick inta själv då jag gick och la mig igen efter att ha tagit mina mediciner. Min motivation i dessa dagar är så låg så jag orkar inte ens låtsas hålla skenet uppe. Min pappa kom och körde prinsen till skolan och jag kröp omdelbart ner under täcket igen. Ville verkligen somna om men det är svårt att sova då man har ont.

Klockan halv elva kom hemsjukvården och la om bandage och spolade slangar så jag hade sällskap en timme. Bestämde mig efter det att det var dags att klä på sig även om jag har ont och inte har tänkt att göra något alls idag. Nu är det snart dags att försöka få i sig lite mat och sedan blir det väl sängen några timmar igen då det verkar som om jag inte får min värk att släppa idag!

Måste vara fantastiskt kul att vara åtta år och ha en mamma som orkar absolut ingenting!! Jag försöker verkligen att vara smärtfri när han kommer hem från fritids men det verkar som om medicinerna tar sämre och sämre. Har kroppen vant sig vid pillrena eller vad är det frågan om??

Det ska verkligen bli skönt att bli en "vanlig" människa igen. Vad jag längtar!!

Sååå, då var det färdiggnällt för denna gången!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tack för din omtanke raring - men det är ändå HUNDRA ggr mer synd om dig. Du verkar vara så stark, det är inte jag har jag fattat nu, jag bryter ihop för ett litet öga om än ett hängit sådant ;-)



Stor kraaaaaam

2009-06-03 @ 17:19:39
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0