Härligt med sann vänskap

Jag har en riktigt sann vän som verkligen har funnits för mig genom hela min sjukdom och givetvis innan dess. Hon har hälsat på mig på lasarettet, bott hemma hos mig och lagat mat, städat och följt sonen till och från skolan. Hon är en sådan vän som alla skulle behöva, snäll och verkligen genomgo.

Nu pratade jag med henne i telefonen och då erbjöd hon mig och sonen att låna deras ställe i Falkenberg och jag har inte ens frågat, hon vet verkligen vad jag behöver!!

Så nu sitter jag här och väntar på sol så vi kan åka ner och tillbringa några dagar på Skrea....jag längtar!!!

TACK, du bästa kvinna, JAG ÄLSKAR DIG!!!


(FOTO: GOOGLE)
Så här ska sommaren vara!!!!

Kommentarer
Postat av: Åse

Det finns ett ordspråk som heter - gott ska gott ha. Och det gäller verkligen för dig du goda kompis!

2009-06-21 @ 21:52:09
URL: http://magnoliaknoppen.blogg.se/
Postat av: petra

Så underbart!! Det är nog precis vad du behöver.. åk dit och bara njut!! Kramar

2009-06-22 @ 11:54:16
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0