Jag är så trött....

Hade ju bestämt mig för att bli riktigt frisk nu trots att jag vet att det är en "liten" operation kvar men min kropp vill förmodligen inte samma. Jag vaknar minst varananna timme hela nätterna med ordentlig värk i njuren, ville ju inte äta mer morfintabletter men kan inte klara mig utan dem så länge sista operationen inte är gjord.

Jag vill bara vara frisk och njuta av livet!!!

Idag blir det i alla fall en dag med massa kvalité; jag ska vaxa benen, sedan till stranden och bättra på brännan, min älskade dotter kommer till mig idag och stannar några dagar och vi ska ha massa mys!!!!

Kommentarer
Postat av: Åse

Fasen vad jag lider med dig!!!!

Det måste vara nån rättvisa i världen så du kan slippa den här skiten nångång.

2009-06-23 @ 11:03:32
URL: http://magnoliaknoppen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen, jag lever heheheh, hur mår du min goa vän...värmen är härlig eller???? pöss pöss /Vashten

2009-06-29 @ 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0