Lördag eftermiddag

Ligger fortfarande i min säng på kirurgen. Har haft en riktigt risig dag och jag har legat i sängen hela dagen. Tog en långdusch för att försöka slappna av och få värme på kroppen. Duschen hjälpte inte och då jag redan hade tagit all medicin som var ordinerat så ringdes jourläkaren upp till avdelningen.Han ordinerade mer morfin och värken har nu släppt.

Jag har ju fått singelrum så jag funderar på att stanna tills åtminstone. Läkaren har sagt att jag kan gå hem på permission på söndag men jag tycker inte det fyller någon funktion utan att det är bättre att jag stannar på lasarettet och vilar ordentligt en dag extra.

Har ju faktiskt haft en bra tid här på lasarettet denna gången, känns som det verkligen är sista gången och genom att jag har singelrum så kan jag ju verkligen koppla av och sonen har en go helg på Skara sommarland så jag känner att jag inte behöver stressa hem.

Nu funderar jag på att dra på mig lite kläder och gå ut och ringa några samtal, saknare mina nära och kära!!

Den store sonen har ju rymt till München för att kolla på Depeche Mode och jag hoppas de har en riktigt skön helg!


Jag skickar hälsningar till min bästa väninna som har skrivit om mig på sin blogg och även till min svägerska som har tänkt på mig. Ni är underbara, men gör inte för mycket sådana gester, tänk på att jag är gråtmild när jag ligger på lasarettet och har ont!


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Åhh klart att jag tänker på dig och jag hoppas verkligen att du nu ska bli helt återställd och frisk och kry igen - Jag vill inget hellre!!!



Hörde att konserten i München varit bra och att de är påväg i fullfart hemåt. Jag fattar dock inte hur de orkar sträck åka så långt - galet! I o f s hoppar ju "lill" J av i Borås så det är ju inte lika långt som för "stora" J för han har ju desto längre, tokar! De kunde väl tagit en flygbiljett eller tåg - det hade jag gjort ;-)



Kram kram

2009-06-14 @ 19:49:50
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Carro

Hoppas du får en bra midsommar :)

2009-06-18 @ 17:21:50
URL: http://carolinefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0