Maskerad

Jag har blivit inbjuden på maskerad i augusti. Jag gillar inte maskerader då det ofta är svårt att komma på vad man ska klä ut sig till och svårt att hitta kläder eftersom jag inte själv kan sy.

Men nu är det dags igen och dessutom med tema medeltiden. Jag trodde verkligen att jag skulle få massa bekymmer så i söndags när jag var hos mamma så bestämde vi att genast ta tag i problemet(mina föräldrar är bjudna på samma maskerad).

Googlade runt på nätet och lyckades hitta en hel del maskerakostymer, fastade sedan för ett företag som heter Eksons som hade massa maskeradkläder med tillbehör och vi hittade vad vi behövde.

Jag beställde till pappa, mamma och till mig igår och redan idag fanns kläderna att hämta och de var verkligen till full belåtenhet. Jag och mamma jublade då vi verkligen inte trodde att det skulle vara så enkelt och billigt att få tag i kläder, så nu är vi klara för att gå på maskerad, synd att det inte är förrän i augusti ;).

(FOTO:EKSONS:SE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0