Morfinabstinens

Här sitter jag på midsommaraftonen och klockan är strax efter sex PÅ MORGONEN!!!!!!!!!!!! Jag kan inte sova för jag har abstinens och har haft detta sedan i tisdags. Jag har ju under tiden jag varit sjuk haft en hel del smärtstillande tabletter och flera av dem har innehållet morfin. Flera har varnat mig för beroendet men INGEN har varnat mig för abstinensen.

Jag har som tusen myror i framförallt knäskålarna och det finns inte en chans i världen att det går att sova........Inatt har jag lyckats sova i nästan en hel timme, fattar inte hur jag ska orka med dagen!!?

Vet ju att allt detta som jag känner kommer att gå över och att det inte är något farligt men hoppas att det går över väldigt snart!! Läkaren sa att abstinensen brukar vara 3-4 dagar så har han rätt så ska det ju vara på sluttampen i alla fall!

Kommentarer
Postat av: petra

Låter inget vidare..tur att det har släppt nu iaf!

2009-06-22 @ 11:58:35
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74
Postat av: a. lundin

3-4 DAGAR? HA HA HA 10 DAGAR , KULMEN VID 4 e DAGEN .

2011-08-11 @ 12:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0