Nervös...

Idag är en sådan dag som jag har bestämt mig för att städa hela lägenheten eftersom jag ska ligga på lasarettet from onsdag och ett antal dagar framåt. Men hur jag än bär med åt så kommer jag inte riktigt igång. Jag är sååå nervös för operationen, livrädd för att de ska göra fel, jag har ju mist all min tillit till läkare under denna resan!!

Kan verkligen inte riktigt tro att det blir operation på onsdag heller. Kanske kommer de att ställa in den igen och då vågar jag inte riktigt ladda eftersom jag då vet att jag kommer bli så besviken och ledsen.

Men, nu måste jag sätta igång med städningen!!

Kommentarer
Postat av: Åse

Fy fasen vilken press du har nu! Men det vore ju skit om nåt skulle gå fel igen. All lycka i världen till dig darlingen!

P.s tack för ditt inlägg d.s

2009-06-08 @ 18:55:11
Postat av: Åse

Fy fasen vilken press du har nu! Men det vore ju skit om nåt skulle gå fel igen. All lycka i världen till dig darlingen!

P.s tack för ditt inlägg d.s

2009-06-08 @ 18:55:13
Postat av: Bror

Lycka till nu då - trägen vinner... :-)



//Bror

2009-06-09 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0