Oooops

Undrar vad som händer i min kropp. Efter att ha haft en helg som visserligen har innehållit lite smärta så kom det en rejäl dos idag.

Planerade imorse, när jag vaknade strax före åtta, att tvätta och städa. Efter att ha mornat mig en stund gick jag ner i tvättstugan och bokade tvättid, då jag kom upp igen slog värken till och det fanns inget annat att göra än att ta tabletter och vila. Satte igång att tvätta kl 12 men insåg att någon städning skulle det inte bli, för det första hade jag för ont och för det andra förvärrar aktivitet värken. Vilade mig därför mellan tvättstugebesöken.

Värken stegrades för att vara riktigt illa klockan 22, bestämde mig då för att ringa upp till Kirurgavdelningen där jag varit inlagd. Fick rekommendationer hur mycket morfin och andra värktabletter jag kunde ta och också ett erbjudande om att komma in. Tackade nej till det senare då jag har medicin hemma och inte vill vara inlagd.

Har nu efter att återigen medicinerat mig lyckats få värken på acceptabel nivå (dvs att jag inte går dubbelvikt) och tänker att jag ändå kommer få några timmars sömn, jag trodde tidigare ikväll att det skulle bli en lång natt med min dator som enda sällskap.(Tackar återigen min bror för den fina presenten!!!!)

Så nu tror jag att jag ska krypa ner och kolla lite TV och hoppas på det bästa!!

Kommentarer
Postat av: Bror

Vassego - den verkar kommit till god nytta :-)

2009-06-30 @ 12:06:14
Postat av: petra

Hoppas du är bättre nu!! Kram

2009-07-01 @ 00:05:39
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0