Vilken skillnad!!

Vaknade imorse utan värk och startade dagen med att väcka Jakob och fixa frukost till honom. Idag ska han på utflykt med skolan och leta insekter. Han hade fika i hela skolryggsäcken. Väskan blev så full att frukten fick stanna kvar hemma, han fick välja mellan att ta med sig risifrutti eller melon; gissa vad han valde?? ;)

När han sedan hade åkt tänkte jag genast gå och lägga mig igen men upptäcker till min stora förvåning att jag inte har någon smärta. Då vill jag ju inte gå och lägga mig, vill ju fira hela dagen!!

Känns som om denna veckan bara har varit full av sorg och smärta så detta är en riktigt lycklig dag, dessutom skiner ju solen.

Visserligen har de sagt att det kommer regn i eftermiddag men vad gör väl det nu när jag är smärtfri och det är sol!!

Undrar bara hur jag ska fira?? Hmmm, svårt att komma på något kul att göra en torsdag förmiddag......men gott att vara smärtfri i alla fall och bara dagar kvar till operationen så det finns mycket att vara glad för!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0