Å då var man hemma....

SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!

Inser nu när jag har varit hemma ett par timmar vilken pers denna veckan har varit. Jag har aldrig varit såååå sjuk. Trodde verkligen ett tag att jag skulle dö, jag har haft sååå ont så jag har funderat på att hoppa ner från nionde våningen bara för att slippa vara med, tur att man inte är suicidbenägen!!

Har fått med mig massa papper hem från sjukhuset angående att jag har blivit felvårdad under operationen så nästa vecka ska dessa fyllas i och skickas till de olika instanserna och har jag lite tur så kommer jag att få lite skadestånd, vilket jag verkligen tycker att jag är värd.

Nu sitter jag här hemma med en kateter ut från njuren och en vanlig kateter och ska ha dessa i åtta veckor för att sedan åka in på operation igen för att återställa urinledarna. Detta innebär ju att de återigen måste skära upp min mage vilket jag verkligen inte ser fram mot, men det måste ju göras. Hoppas nu verkligen att dessa veckor går fort.

Pratade med krurgen häromdagen angående operationen och han sa att i vanliga fall gör de ett vågrätt snitt men med tanke på att jag sedan tidigare operationer har ett lodrätt snitt så ska han skära i samma, tur för mig det, annars skulle det ha slutat med att jag har ett stort plustecken på magen, inte kul alls!!

Åse har varit här idag och tvättat min tvätt, lagat mat och plockat undan här så nu ska jag bara mysa och ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänker på dig gumman!

Linda

2009-03-22 @ 12:18:57
URL: http://linduz.webblogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Krusbär var rätt, men tyvärr var du inte först med svaret ... =(

2009-03-22 @ 12:26:39
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0