Ännu en dag i värkens tecken

Har haft ytterligare en jobbig dag men det känns nu att det går år rätt håll. Jag har knappt sovit något på hela dagen till skillnad från de tidigare dagarna. Åse har haft fullt upp idag med dammsugning, tvättning och kalopslagning. Jag har verkligen varit bortskämd här hemma i några dagar nu men imorgon är det slut på detta då hon ska åka hem. Kom igen nu vänner, eran tur att ta över en gammal 40-årig kärring och serva henne med alla ormoliga krav!!!

Åse har köpt hem alla sorters piller så här kan man starta en liten knarkaffär nu....

Nu ska jag försöka ta en promenad då Åse har talat med avdelningen och de säger att det enda som  kan göra saker och ting bättre är promenader....så på med broddarna och ut och röra på sig.....

Jag har nu varit rökfri i åtta dagar, är såååå röksugen så jag håller på att förgås!! Fattar inte hur jag ska klara att stå emot!!! Men det SKA gå!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktigt av dig mamma. Köp nicotinplåster, har hört att det ska funka jätte bra. Jag hade kunnat komma ner och hjälpt dig, men jobbar ju så konstigt. Får ta en vecka då jag är lång ledig. Hälsa alla! puss och kram

2009-03-12 @ 21:00:40
Postat av: Johanna

Just det glömde skriva att jag tänker på dig <3!

puss o kram

2009-03-12 @ 21:01:45
Postat av: Mira

När värsta abstinensen lagt sig och du är sugen på lite fägring... harkel... öhh... sällskap av en annan 40-åring, DÅ... då är det bara att ringa.



Har inte vågat störa.





Och JÄKLAR vad duktig du är med rökandet, eller rättare sagt ICKE RÖKANDET.



Kramkram

2009-03-12 @ 23:17:48
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Övriga familjen

Hej syster! Nu är din son på ingång hit så då blir det lite ordning. Mamma & Berna hälsar så gott och mamma säger att du kommer att få något fint om du håller rökningslöftet. Vi tänker på dig kramar



//Gänget

2009-03-13 @ 04:26:54
Postat av: ida

Guuud vad duktig du är!!!! skulle okså vilja sluta med den där lasten men den rätta viljan e inte 100% tyvär..

Ta hand om dej



Kram

2009-03-13 @ 07:31:24
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0