Ännu en rond...

Idag kom läkarna med ett fantastiskt besked, jag hade ingen cancer!! Allt är nu borttaget och jag är frisk. Nu ska jag bara ha bort de två katetrarna jag har å min kropp men läkarna tror att jag kommer att bli helt återställd. Idag kan jag faktiskt se fram emot att vara sjukskriven i åtta veckor(eller kanske är det bara sju kvar) och njuta av Jakob och vårvärmen.

Jag har redan hunnit gå en härlig morgonpromenad efter frukosten, pratat några snabba ord med min bror och fått ett grattis på namnsdagen av mamma & Bernt. (Inte för att jag har namnsdag idag, men när jag var liten firade jag Marie bebådelsedagen då jag inte har någon egen dag).

Nu kom min älskade son Jonathan så nu ska jag vara social med honom, ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Bror

Grattis till allt :-)



//Broren

2009-03-25 @ 16:30:38
Postat av: Bror

Grattis till allt :-)



//Broren

2009-03-25 @ 16:31:19
Postat av: Mira

Grattis till det fantastiska glädjebeskedet och ... öh... grattis på "din" dag.



Kramkram

2009-03-25 @ 19:13:41
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: johanna

2009-03-25 @ 20:19:12
Postat av: Johanna

sååååå gott att höra =). Älskar dig puss och kram

2009-03-25 @ 20:20:28
URL: http://tjohannas.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt att läsa .. gud vad skönt.

Grattis!



Tyvärr var du inte först in med din gissning men den var rätt =)

2009-03-26 @ 23:36:52
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0