Ännu en seeg dag...

Idag har det varit en tuff dag för mig här på sjukhuset.

Först en test angående om det var något läckage på min kateter, men det funkade som det skulle. Sedan har jag fått smärtstillande sprutor hela dagen för att orka med dagen.

Ljusglimtarna är i alla fall mina besök. Först kom Jonas och han piggade up mig en stund med sitt goa leende.

När Jakob hade slutat fritids möttes vi upp och tog en middag på Mc Donalds, jag hade ju hoppats på att få lämna sjukhuset imorgon men ska det fortsätta med smärta och krångel så är det inte säkert jag kan skriva ut mig imorgon heller, men jag lever på hoppet!!!

Nu blir det att slötitta på TV och vila så mycket jag kan....

Hoppas på lite uppdatering på mina favoritbloggar så jag har lite att göra i reklampauserna!!


(foto:google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0