Bloggparty...

Det börjar närma sig den stora dagen då jag ska på mitt första bloggparty. Käraste Mira har ju bjudit mig på partaj och hon samt Mickan är för övrigt de enda jag har träffat irl. Nu har ju min blogg blivit nån j-a sjukdomshistoria, vilket innebär att de som inte känner mig inte vet vilken partypingla jag är och att jag aldrig bangar för en kul fest, utan tror att mitt liv består av att ligga på lasarettet och gnälla!!! Så nu vill jag deklarera för alla "mina" bloggvänner att på fredag är jag inte någon sjukling utan jag är Marie partyprinsessan, bara så att ni vet!!!

(FOTO: MIRA)

Jag på väg in till Harrys för att träffa andra partypinglor för några veckor sedan!!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Låter som om det blir en helnatt!!! Du är välkommen med bästa partyhummöret!!! Me Like!! Glöm inte öva på dansen bara...

2009-03-23 @ 21:45:55
URL: http://www.metrobloggen/mammaobebben.se
Postat av: Mira

Nu backar vi bandet lite här...



Party - jajjamensan. men ett lugnt sådant! Du vet... lite spel, te och scones.



2009-03-24 @ 08:25:17
URL: http://mirizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0