En nervös dag....

Imorgon ska jag skrivas in på lasarettet mellan 8.30-9.00. Jag är riktigt nervös fast det egentligen kanske inte finns någon anledning. Jag har lämnat jakob på skolan nu på morgonen och saknar honom redan, vill inte vara ifrån honom nu när han behöver ha sin mamma nära. han lovade att han ska komma och hälsa på mig på sjukhuset iaf!!!

Idag måste jag tvätta och städa här hemma, jag vill absolut inte komma hem efter min operation och behöva ta tag i sånt och förmodligen kommer jag inte orka att tvätta och städa heller. Så nu, ner till tvättstugan!!

Kommentarer
Postat av: Bror

Lycka till nu söstra mi :-)

2009-03-03 @ 11:17:36
Postat av: Mira

Såå.... kanske kan ringa mig så jag får numret på nytt?! eller skicka ett sms (ny mobil och har inte en aaaaaaaaaning om hur jag får med mig de från de gamla) Ett besök från tokkärringa i Skene vill du väl allt ha!?



Kramkram

2009-03-03 @ 11:48:38
URL: http://mirizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0