Finbesök

  • Då jag hade åkt ambulans till lasarettet insåg jag efter några timmar att jag saknade det mesta av min tillhörigheter och då framförallt skor, om de nu bestämde sig för att skicka hem mig. Mickan har ju sedan den tidigare operationen nyckel till min lägenhet, då hon ska sköta det älskade lilla marsvinet Alvin om jag inte är hemma. Jag ringde henne på jobbet och som  den klippan hon är skrev hon en lång lista på allt som jag behövde.

    Hon och Mira dök sedan upp på mitt rum med en stor låda med presenter, och ni vet ju alla, jag älskar presenter....

    Jag fick:
  • en superduperfin bukett med tulpaner
  • foto på Mickan och Mira i en ram;)
  • en hårextensions från Mira
  • korsord
  • en hel låda med pennor för att kunna lösa korsord
  • 100 kärlekskort
  • en wodoodocka som hette Angel

samt en stor väska med massa saker som jag behövde hemifrån bl a min tanborste och min laptop;)


Kommentarer
Postat av: Marica

Tur du har så fina vänner .. Skall du vara glad för ;)



Jag tänker på dig idag iallafall ..

2009-03-18 @ 11:02:51
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0