Finns inga ursäkter

till att jag inte bloggar. Ny fin dator från bror och svägerska och ett bra bredband. Men jag har fortfarande ont, tillbringar ca 23½ timme i vågrät läge och den siste halvtimmen toabesök och svälja lite piller. Har fortfarande inte kommit utanför lägenheten sedn jag kom hem från lasarettet men ska verkligen göra ett seriöst försök imorgon. Jag har ju min goaste vän Åse här så hon hjälper mig med allt det praktiska men någon matlust har jag ju inte haft, social är jag inte och med smärta princip hela tiden så är jag inget trevligt sällskap.

Idag har älskade Jakob varit här en stund. Jag fick lite gos och han bytte i Alvins bur, gosade med Alvin och hann även med lite gos med Åses hund Cirkus. Nu är det dags för mig att återgå till vågrätt läge......

Tack för alla goa kommentarer....kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0