Freeeedag.....

ja, så skriker väl många av er därute, ni som jobbat hela veckan och bara längtat till helgen och vila. Och vad säger jag.....ensam, uttråkad; fy f-n för helg rent ut sagt!!. Min käre vän Åse har nu lämnat mig med en hel arsenal av medikament(gäller att vara noga med att låsa dörren, jag har verkligen piller som skulle generera ett hyfsat pris på gatan!). Kanske är det egentligen därför man får dessa snurrpiller, för att dryga ut sjukpenningen eller för att dränka sig i sina bekymmer.....;)

Ja, jag har då inga bekymmer att dränka. Tycker bara det är så tråkigt att vara så trött och illamående, vill vara den gamla Marie...men det kommer väl snart tillbaka hoppas jag!!

Idag står det inte mycket på schemat men jag hoppas någon vänlig själ tar sig tid och kommer förbi en stund och pratar bort en del av denna tråkiga fredagen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0