Fy vilken tråkig blogg jag har

Sitter nu i min sjukhussäng efter att ha blivit väckt av sköterskan som skulle ta massa prover. Har läst runt bland mina favoritbloggar och inser då vilken tråkig blogg jag har. Nu för tiden består den bara av sjukdom och elände. Jag skulle vilja ha en rolig, uppiggande och humoristisk blogg!! Men det kanske är lite svårt just nu!!??

Men jag kan ju alltid hoppas!! Hoppas att de nu kommer på ronden och säger: det är inget fel på dig, du kan åka hem nu, du är frisk!! Det hade verkligen varit skönt!

Jag hoppas!!!

Kommentarer
Postat av: Åse

Aaaaamään Marie hur kul kan en blogg bli när man har det som du då????

Nu är det bara att hoppas på att läkarkunskapen har kommit nån vart så de kan hjälpa dig nu!

Kram

2009-03-23 @ 09:25:01
Postat av: Alexis

Hej hej... tackar för komplimangen...

Hoppas du snart kommer i det glada och piggare fasen. Ta väl hand om dig nu och kämpa emot allt och alla sjukdommar. Sänder dig energi för det.

// Alexis

2009-03-23 @ 10:08:05
URL: http://metrobloggen.se/alexis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0