Med blandade känslor....

så är det nu dags att åka hem. Jag har packat ihop mina saker och väntar på en urologterapeut(?;)) och för ett utskrivningssamtal. Hoppas nu bara att det ordnar sig med de mest basala sakerna hemma men det ska nog gå. Åse kommer ju imorgon så det gäller ju bara att upprätthålla tills dess. Och hungrig har jag ju inte varit p fem dagar nu så det vore väl konstigt om jag skulle bli det helt plötsligt bara för att jag klev innanför min dörr (eller kanske inte!)

Nu kom sköterskan in med en kallelse till urologen, tid bokad kl 15 så det blir att vila sig en stund till och det är ju bara bra det eftersom jag inte känner någon stress med att komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0