Nyopererad, pigg & nyförlöst

Så då var de klara med min operation. Var lite bervös innan men det gick över inne i operationssalen då det var en underbar dansk narkosläkare där inne tillsammans med annan narkospersonal och de hade go humor och ett gott sätt, jag somnade gott med ett leende på läpparna!!

Vaknade upp redan i operationbssalen och kände direkt att jag mådde bra. Halvsatt på uppvaket och kollade alla stackars människor som hade ont, spydde eller snarkade.

En nybliven mamma kom in och efter henne kom pappan och deras lilla nyfödda son. De var så himla lyckliga och jag var lycklig för att det inte var jag som hade blivit förälder till deras lilla prins. Han skrek konstant under de två och en halvtimme som jag var på uppvaket( i ärlighetens namn så var han kanske tyst i sammanlagt tio minuter under denna tiden) och jag förstod återigen att jag verkligen var klar med mitt barnafödande, hade inte klarat det skriket i tre minuter utan hade kastat ut ungen genom fönstret, det är helt säkert!!

Nu har Mikael varit här med e god pizza som vi har delat på, låg på uppvaket och bara längtade efter maaaat så det var det goaste jag har ätit på ett tag!!!

Antar att jag kommer sova gott inatt efter en stressfylld dag!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oj, hujjeda mig, hur skall du klara av kalaset på Fredag?!?! maila gärna mig för vägbeskrivning.

Kram mamsen

2009-03-23 @ 21:03:41
URL: http://www.metrobloggen/mammaobebben.se
Postat av: Peggygirl

Usch det låter jobbigt det du går igenom...hoppas att du snart känner dig ok, vad härligt med en pizza..kan tänka mig att det smakade gott :-) Ja idag har det varit en härlig dag med sol...allt känns lite bättre när solen skiner !

Krya på dig Kramar!

2009-03-23 @ 21:08:17
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Mira

Hmm... då köper jag med mig chinamat istället.

Du kan ju inte trycka i dig pizza dag ut och dag in, Svullo!!



;)

2009-03-24 @ 08:23:47
URL: http://mirizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0