Operationsdag

Senare under kvällen får jag ytterliagre besök då Mikael, Micke och Gazzi dyker upp och förgyller min tillvara en stund.

Personalen hade då strax innan de kom talat om för mig att det kommer att bli operation och att jag därför ska vara fastande. Efetr killarna har gått kommer en läkare och talar med mig och berättar att i lindrigaste faller går de in i urinröret och avlastar urinrören den vägen men om det är för skadat så tvingas de att öppna buken återigen. Det här känns som en följetong på det som varit tidigare och att jag aldrig vet  innan narkos hur de kommer att operera mig.

Men jag hoppas så klart på den lilla operationen och det viktigaste just nu är ju att bli frisk!!

Kommentarer
Postat av: Marre

Hallå där!Om du vill veta vad jag tyckte om skohyllan så gå in och läs recensionen på min blogg.Måste säga grattis till att du skickade tillbaka den, det var nog ditt livs smartaste beslut!Hoppas allt är bra med dig :-) kram

2009-03-17 @ 16:47:40
URL: http://singelblogg.blogg.se/
Postat av: Marre

Oj måste erkänna att jag i stundens hetta av ilska över min skohylla inte läste ditt inlägg innan jag skrev kommentaren.Hoppas att du mår bättre snart och att operationen gick bra!kram igen

2009-03-17 @ 16:52:11
URL: http://singelblogg.blogg.se/
Postat av: Bror

Hoppas att allt nu gått bra - håller tummar och tår :-)



//Bror

2009-03-18 @ 09:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0