Ronden

Läkarna dundrade in på mitt rum imorse och meddelade att det var dags för nya undersökningar(ska det aldrig ta slut??)

Nu ska de spruta in kontrastvätska i min ena kateter för att se vart urinen tar vägen, ev är det ytterligare fel på min urinblåsa....finns det en ände????

MEN...lite positivt tänk nu.....

Jag är ordentligt smärtlindrad.

Jag bor på ett helt ok hotell, singelrum och roomsevice och trevlig personal.

Jag har internet och kan surfa hur mycket jag vill.

Personalen och läkarna verkar nu fatta att det är vikigt att kolla upp mig ordentligt innan de skickar hem mig.

På fredag ska jag på bloggträff.

Jag har massa goa vänner som bryr sig om mig och tänker på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0