Thailand & blommor

Detta verkar bli en underbar dag trots allt. Först får jag ett samtal från min kära familj i Thailand; mamma, pappa, son och  broder. Jag började lipa när jag pratade med mamma, jag längtar så mycket efter dem. Bror kommer ju hem nästa vecka, sonen den 20:de och mamma och pappa inte förrän den 1 april. Då har mamma varit på semester i nio veckor, sååå orättvist!!

Sonen längtade efter mig och ville att vi skulle ha varit i Thailand allihopa( det hade varit skönt)!!

De var allihopa lite på pickalurven och skulle ut och äta gott!! Avundsjuk, NOT!!

Precis när jag har lagt på telefonen plingar det på dörren, där står "mitt" blomsterbud, en underbar bukett från min underbara familj!! Tackar och kramar. Fotobevis kommer snart........ska bara installera mobilen i datorn!!

Kommentarer
Postat av: virpi

Avundsjuk?? nej,nej....JOOOOOO!!!

Jag vill oxo befinna mig i Thailand!

Men vi ses till bloggträffen iaf.Det blir kul.

//Virpi

2009-03-16 @ 20:02:10
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0