Tidig morgon på SÄS

Somnade riktigt sent igår men utan sömntablett*klappar mig själv på axeln*, harkel!! Vaknade kl 5 och kallade på sköterskan, problem med en kateter, ringde sedan igen på henne kl 6, värk och spruta, sedan vaknade jag kl 7 igen och hade ont. Mitt humör idag är uruselt och tålamodet är i botten, vad har jag gjort för att förtjäna denna skiten, kan det vara bra nu??

Jag har ju kunnat köpa cancerdiagnos vid två tillfällen och operation av dessa men nu att bli felbehandlad och behöva ligga på lasarettet vecka in och vecka ut, det fixar jag inte
! Nu vill jag bara hem, samtidigt som jag fattar att jag inte kan åka hem då jag har alldeles för ont för att klara mig själv!!

Vill bara vara frisk och få vara en helt vanlig 40-åring med vardagliga bekymmer och inte ha detta uppepå allt annat.

Har sååå dåligt samvete för Jakob och för att jag inte orkar ta hand om honom, längtar så mycket efter honomoch vet att han längtar efter mig. Vill bara vara med honom hela tiden, samtidigt som jag fattar att jag inte orkar, att han har det bättre hemma hos sin pappa just nu!!

Vill bara hem och vara frisk!!!

Kommentarer
Postat av: Mira

Fittifan.



Life sucks!

Men nu vänder det, baby!



Det brukar ju funka att när jag åker in så blir du utskriven... så nu packar jag väskan för en låååååååååång vistelse så du kan komma hem!



Deal?



Kram på dig, Superkvinnan! Du är lätt den coolaste jag känner.

2009-03-24 @ 08:27:24
URL: http://mirizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0