Usch, fyyyy, blääää

Som om inte livet var tungt nog.....med tvätt och sk städning....Fattar inte hur jag ska hinna klart med allt inför morgondagen!!!

Ringer till Ove som har lovat att skjutsa mig till Göteborg igår:

-Nä, jag kan inte köra, jag ska hämta min dotter.
-Men du ska väl inte hämta henne på morgonen?
-Nä, på förmiddagen.
-Ja, men jag ska ju vara på lasarettet mellan 8.30-9.00?
-Vet du hur mycket pengar jag brände i helgen?
-Nä, vad har det med saken att göra?? (Det är ju knappast mitt fel att han bränt massa pengar??) Det har väl inte med skjutsen att göra?? Hej då, vi hörs

Så här funkar jag: jag gillar inte att be om hjälp, jag tycker att det är pinsamt! När någon har lovat mig hjälp så förväntar jag mig att den personen sedan ställer upp. När jag mår dåligt klarar jag inget motstånd!!

Så, jag ringde sjukresor och tar mig ner på egen hand imorgon, så det så.....

Men du Ove, förvänta dig inga gentjänster är du snäll!!

Sedan då det var avklarat så tänkte jag fortsätta sysselsätta mig med tvätt och röj. Går ner till Ica för att komplettera med sköljmedel då ringer läkaren mig och har ytterligare ett ev negativt besked.....Fattar inte hur mycket jag ska orka ta, känner bara för att dra täcket över huvdet idag men som redig flicka jag är så är det bara att bita ihop och återvända till tvättstugan för jag kan ju inte lämna mitt hem med smutstvätt och dammråttor, eller???


Kommentarer
Postat av: Mira

Hello again!!



Adda mig på msn e du snäll!



[email protected]

2009-03-03 @ 13:32:06
URL: http://mirizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0