Vad är detta???

Fick precis ett samtal från Brändmarks blommor. Jag har fått blommor, underbart...jag som verkligen älskar det!!

Men de ringde för att berätta att jag har fått ett blomsterbud och de undrar om jag är hemma under eftermiddagen så de kan lämna det....förstör inte det lite av glädjen??  Kom på efter jag har lagt på att undra vad hon skulle ha svarat jag hade frågat; Vem är de ifrån? Vad är de för blommor?...hade hon då svarat på det också????


Jag menar inte att vara otacksam, men visst hade det varit roligare om blomsterbudet helt plötsligt hade stått utanför min dörr med en bukett, nu vet jag ju att han ska komma...............(fast; Ni som känner mig vet att nu kommer jag att gå på nålar ända tills han kommer:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0