Vad har hänt idag då?

Jag har sovit dåligt hela natten pga buksmärtor, inget funkar som det ska och dessutom tog min kateter idag så nu funkar inte kisseriet heller. Under natten tror jag att personalen skuklke bli tokig på mig då jag hade så ont och ringde på klockan stup i kvarten.

Idag har jag varit lite lugnare med knapptryckandet men det beror inte på att jag haft minddre ont utan för att min älskade Åse idag kom och lämnade min egen älskade laptop. Ni som har följt min blogg vet att jag önskade mig en i julklapp då min statinära dator krånglat länge och nu har gett upp helt och hållet.

Tack älskade bror och svägerska för den underbara presenten, mina ögon tårades så glad och tacksam blev jag ska ni veta.

Tack till Åse för den fina boken, orkidén, datorväskan, musen och inköpet av datorn, älskar dig!!

Jag och Åse installerade datorn och tog sedan en liten promenad i Botaniska trädgården, riktigt mysigt fast det var lite småkallt och grått ute. Resten av eftermiddagen har jag legat i min säng och småslumrat till alla dåliga program på TV:n.

Imrogon väntar ytterligare besök, tycker det är så underbart när mina vänner tar sig tid att komma förbi då dagarna är långa här. Läkaren trodde ju att jag skulle kunna gå hem på söndag eller måndag men så som jag mår nu så ska jag inte hem imorgon i alla fall, bättre att stanna här och fösröka vila upp sig och få hjälp med mat och medicin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0