Ännu en solig dag...

Efter gårdagens hårda arbete med tvätt och städning hade jag redan innan jag somnade idag bestämt mig för att ta en X-dag. Sagt och gjort: idag hade jag sovmorgon och hela eftermiddagen har jag suttit ute på ljugarbänken och njutit av det underbara vädret. Har lyckats få en T-Shirtsrandsolbränna. Inte snyggt, så imorgon blir det mer att njuta av solen utan T-shirt. Funderar på att åka hem till Anna och tittar när hon rensar rabatterna och sola hela dagen, får väl se om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Mira

Oh la la!!



Här var det nytt och fräscht!

Ska vi försöka ta oss i kragarna och träffas någon dag?

Bästa onsdagen till dig, baby!

2009-05-13 @ 15:11:24
URL: http://mirizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0