Då var det onsdag.....igen

Idag blir en dag med en del inplanerad. Först under förmiddagen kommer hemsjukvården hit och ska lägga om mina kompresser och spola. Sedan ska jag fika med en väninna direkt efter det, kanske tom blir en lunch ute, vem vet!!??

På eftermiddagen ska jag till banken och se om jag kan lägga om mitt lån, har en hög ränta nu så det känns bra att lägga om de i dessa dagar då den är lägre.

Jag har nu lämnar Jakob och i eftermiddag ska han till sin pappa för att umgås med honom hela helgen så här hemma kommer det bli tyst och stilla, undra vad jag ska hitta på? Städa blir det iaf, behöver dra ett tag med dammsugaren och det är akut.

Har hittat mammas morsdagpresent också. Hon har önskat sig en enkel mobil och jag har hittat en där kontantkort ingår. Jag och bror delar på detta så det blir ju inte mycket pengar och det passar ju mig i dessa tider då min ekonomi är ansträngd med anledning av min sjukskrivning.

Imorgon har jag bokat en tid hos frissan, jag har det så lyxigt att hon kommer hit!! Så klippning och slingor ligger på schemat då jag behöver pigga upp mig efter att operationen blivit uppskjuten.

Sååååååååååå, alla vänner; vad ska er mamma få i present på söndag?

(BILD:GOOGLE)

Kommentarer
Postat av: ÅseÅse

Vad fin din sida har blivit!!

Blir kraftigt imponerad. Gött med hem-frissa, lite skillnad från hem-sjukvård.

Kram på dig du goa kompis o unna dig gott från livet!!

2009-05-27 @ 10:55:35
Postat av: Anonym

Tack för att du ordnat med present - om några timmar åker vi till Budapest, mejla mig vad jag blir skyldig.



Kramar!



//Bror

2009-05-27 @ 19:22:02
Postat av: Marie

Broder: om du ger mig ditt American Express card med fri disponibelrätt så kanske vi kvitt! ;) Kram

2009-05-27 @ 23:57:21
URL: http://marikrokodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0