En flagande tablettmissbrukare

Så känner jag mig idag. Hemma hos Ida i lördags envisades jag med att sola på altanen hela dagen och njöt verkligen av solen av värmen, men utan solskyddsfaktor på mig och vårens starka solstrålar kan det ju bara leda till en sak: att jag brände mig!!

Så nu har jag börjat flaga på: hakan, näsan, panna och kinderna; ser helt enkelt för j-vlig ut. Dessutom har jag idag haft sådan värk att jag har legat i sängen hela dagen och fulldoserat mina tabletter vilket jag inte har gjort på flera veckor.

Nu mår jag lite bättre och tänker faktiskt unna mig att gå på bio, en vuxenaktivitet utan krav....

Men det är ju bra att gå på bio, ingen ser att jag flagar och ingen ser att jag fullpackad med piller och förmodligen är lite påverkad;) och dessutom kan jag mumsa i mig massa popcorn, med ursäkten; man äter ju popcorn när man är på bio....


(FOTO:sf.se)

Hoppas nu verkligen att den är sevärd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0