Grubblar mycket

Det är vad jag gör dessa dagar. Men jag tror att allt kommer att lösa sig till det bästa i framtiden. Nu sitter jag och väntar på min  käre mor då mitt ex fick ett fullständigt frispel igår då han upptäckte att han hade dåligt med jeans till jakob och han ska ha honom i helgen så nu ska vi åka dit och lämna över kläder till honom så paniken lägger sig.

Idag blev jag väckt av hemsjukvården som kom och spolade min polyostomi, de återkommer på måndag då det fortfarande saknades matrial för att göra helt färdigt!!

Idag blir det en lugn dag, ska försöka njuta av solen och dess värme och kanske försöka orka med att dra dammsugaren ett varv i min lägenhet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0