Hoppas på hemgång imorgon, det är ju faktiskt fredag!

Idag på ronden frågade bara läkaren hur jag mådde och sedan lämnade de mig. De har tagit prover på mig idag och jag tror och hoppas att de visar att min kropp mår mycket bättre så jag får åka hem imorgon. Vill verkligen inte ligga här, samtidigt är jag så trött och orkeslös så jag kanske inte orkar att vara hemma, jag vet faktiskt inte. Men å andra sidan kan jag ju inte veta det då jag inte har prövat!

Idag har Jakob och min mamma återigen varit på besök. Det är det som jag hänger upp mina dagar på. Är så härligt när de kommer och hälsar på och Jakob kramas så gott och berättar om sin dag. Han är verkligen fin min lille kille, synd att han ska behöva uppleva detta bara, men nu hoppas jag att efter sommaren kommer jag att vara en vanlig mamma igen!

(FOTO:PRIVAT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0