Jippiee...

imorgon är det dags för hemgång. Har talat med läkaren som har full förståelse för min frustration och ilska för att de har gjort fel under operation. Men han rådde mig att ta en dag i taget och det är faktiskt snart 1 juni då det är dags att rätta till det de har ställt till med!

Jag har idag varit upp sedan 4 imorse då jag under hela dagen haft ont men det verkar som det har lugnat ner sig lite nu och det känns skönt!

Under dagen har jag haft besök av min fd arbetskamrat Carina som kom hit med underbara liljekonvaljer och hembakad hallokaka. Sedan kom min älskade son och min älskade mamma på besök och med sig hade de ett skärp så mina jeans stannar uppe. Jag har ju gått ner i vikt sedan allt det här började så mina jeans som jag bara köpte för några veckor sedan är många cm för stora i midjan.

Jag hoppas att få mer celebert besök idag men det skriver jag om senare. Nu rusar jag iväg för att ha en date.....

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till lucas

klart att jag kan hjälpa dig.

om du skickar ett mejl med lite bilder som du vill ha med o beskriver lite va för färger o så du vill ha så kan jag fixa det. behöver även din mailadress o lösenord så ja kan lägga in designen.

2009-05-08 @ 18:56:53
URL: http://emmaviktoriaklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0