Läser era bloggar

...men glömmer helt av att uppdatera min egen. Hemma hos mig händer det ju just nu inga stora händelser och knappt några små heller faktiskt.

Jag har idag, efter två dagars krångel, haft besök av hemsjukvården. Två trevliga sköterskor på besök som spolade min CVK och la om mina bandage men när det kom till att spola polyeostomin (slangen jag har i njuren) så gick de bet. De visste inte hur de skulle göra så av den anledningen får jag besök av dem imorgon igen då de skulle ta reda på hur man gör. Kul att de får lära sig lite nytt på jobbet denna veckan;).

På eftermiddagen åkte jag och mor en snabbis och kollade i affärer och både jag och hon lyckades ju med att få med oss lite livsnödvändiga(!!??) saker hem. Givetvis inget som vi visste innan vi kom in i affärerna att vi behövde, men så är det ju rätt ofta..

Kvällen har varit seg då jag är ensam hemma och inte har haft ro att kolla på TV, tur att facebook och era fina bloggar finns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0