Ledsen

Nu är jag ledsen och arg. En kvinna ringde mig imorse angående min planerade operation och berättade att den var framskjuten till den 10 juni med anledning av att läkaren skulle på konferens.

Får de göra på detta viset?

Jag blev så ledsen då jag verkligen hade ställt in mig på operation i nästa vecka och dessutom missar jag nu Jakobs skolavslutning och vår resa till Skara Sommarland som Mickan bjudit oss på!! Känner mig också maklös eftersom jag inte kan göra något för att påskynda det hela utan det är bara att gilla läget.

I min ilska och sorg så funderade jag ett tag på att ligga kvar i sängen hela dagen och bara deppa och tycka synd om mig själv, men jag tog mig själv i kragen och satte igång med morgonrutinerna såsom bädda sängen, klä på mig och plocka undan lite.

Under dagen har jag tagit hand om mig själv och försökt hämta styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0