Så då var det fredag igen....

Jag har rätt bra koll på dagarna nu för tiden då jag räknar ner till operationsdagen. Idag har jag legat i sängen hela dagen då min mage krånglar och jag känner mig matt. Båda sönerna är hos mormor och njuter av dagen, de kommer väl hem lagom tills det är dags för sänggående för Jakobs del.

Jag är irriterad på att jag inte kan tanka ut mina kort på datorn och vill verkligen lösa detta NU, men hoppas snart få hjälp med det för det känns inget kul att ha en blogg utan foton!!

Kvällen ägnas åt TV-tittande och bloggläsande, imorgon ska sonen sälja sina gamla leksaker och annat på vår innergård då vi ordnar loppmarknad, välkomna!!

(Foto:privat)

Kommentarer
Postat av: Petra

Så fin din blogg har blivit! Idag är vi hemma över dagen, förhoppningsvis blir vi utskrivna i början av nästa vecka. Under denna tid som vi har varit på sjukhuset tror jag att jag har fått en halt annan förståelse för alla som måste vistas på sjukhus under en längre tid och hur det påvekar en....usch. Jag hoppas att du snart får slippa massa sjukhusvistelser med. Hade du vart där nu hade jag kunnat hälsa på dig :) Hihi...dålig tajming ;) Ha det jättebra nu! Kram

2009-05-23 @ 17:17:35
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0