Återhämtning

Jag skulle verkligen behöva vila denna veckan men då det inte finns något utrymme för det eftersom jag har kommit efter med allt annat så får det bli ett senare projekt.

Idag mår jag mycket bättre och njuter av att slippa vara på lasarettet var åttonde timme. Igår eftermiddag då jag var där beslutade läkaren att jag kunde börja ta antibiotika i tablettform istället då njurvärdena var toppen och infektionsvärdena likaså. De skulle höra av sig idag efter ronden men jag har fortfarande inte hört av dem. Men inga nyheter är ju bra nyheter heter det ju.

Jag hade ett tvättberg som inte var av dess like och håller på att plöja igenom det och det verkar som om jag kommer att hinna med det under dagen.

Det nya intressanta jobberbjudandet jag har fått är än så länge hemligt, därför kan jag inte skriva något om det här på bloggen, men jag kan säga att jag är riktigt intresserad. Jag har en månad på mig att bestämma mig och mycket tankar mal i huvudet. Jag har i vilket fall bestämt mig för att försöka att få tjänstledigt från mitt gamla jobb om det nu mot förmodan inte skulle vara ett arbete som passar mig. Är bara osäker på om jag verkligen får tjänstledigt och då är det ju genast ett mycket större beslut som ska fattas.

Jag ska börja jobba på måndag igen, visserligen bara på halvtid men jag känner ändå en oro då jag nyligen varit sjuk och att jag inte har haft tid för återhämtning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0