Laddar för helg och arbete

Tvättmaskinen går för fullt och dammsugarn har fått göra sitt på andra våning. Kylskåpet tömt på gamla varor och nu har jag en liten paus.

Laddar för morgondagen då vi blir ett stort sällskap som åker till Anna och Markus i Hällefors för grillning och samkväm. Det ska packas en del och jag ska dessutom ha med mig sängkläderna.

På måndag startar jag på jobbet igen, har ju i princip bestämt mig för att satsa på det nya jobbet jag blev erbjuden i veckan men eftersom jag är lite feg kommer jag att begära tjänstledigt från mitt gamla jobb. OM jag inte kommer att trivas på det nya så kan jag ju gå tillbaka. Inte för att det är så jag tänkt det, men man kan aldrig veta med säkerhet hur allt kommer bli.

Ska bli så skönt att komma iväg denna helgen och få en hel helg med Andreas och njuta av varandra, veckorna känns långa då vi sällan träffas och jag hade tänkt att vi skulle träffas redan idag men eftersom han har fullt upp på jobbet så blir det en kväll utan honom, men imorgon hade vi tänkt att åka redan vi två och tre timmar i bilen bredvid honom ska bli mysigt!!


Kommentarer
Postat av: Åse

Det finns en jätte bra film med Jim Carey som du ska se (om du inte redan sett den?) Såg den i helgen och tänkte på dig! Den heter Yes man

Hoppas er helg varit ljuvlig <3<3<3<3<3

2010-05-02 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0