Det var inte meningen....

Efter en underbar jul med människor nära sig närapå dygnet runt så är det nu tysr här hemma. Bara jag och Andreas och en lång, härlig söndag.


Jag är fantastiskt glad för min fina födelsedagspresent jag fick av Andreas, ett presentkort på valfri resa på 4000:-, här ska planeras inför kommande semester!!!!

Fick även lite annat smått och gott, parfym av äldste sonen och en flaska rosa Champagne av mitt älskade brorsbarn Maximilian!

Min bästa julklapp var frågan om jag vill bli gudmor, klart jag vill!!!! Vilken ära och vilken glädje!!!

Rubriken syftar på:

Idag rusar folk runt i stan för att göra fynd på mellandagsrean och jag hade inte tänkt att vara en av dem men eftersom Andreas vinterjacka gått sönder så gick jag en sväng på stan och tänk att jag hittade en jacka till honom och en kappa till mig på MQ så nu har även jag fyndat!

Nu TV och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0