Jul, jul, strålande jul..

Idag startade vi dagen tidigt. Jag åkte till lasarettet för att ta prover för att kolla njurfunktionen. Det gick snabbt att sätta en nål och spruta in vätskan och sedan var det dags för hemfärd.

När jag kommer hem står skinkan på spisen och Andreas är i full gång att göra rödkålen (överraskningen för familjen i år, annars brukar vi köpa färdig).

Vi startar morgonen med frukost och lite koll på Nyhetsmorgon och barnprogram.

Efter det gör Andreas Janssons fresteles och jag åker tillbaka till lasarettet för att ta prover. Väl hemma startar Andreas med köttbullarna och griljerar skinkan.

Jag har ju inte mycket att göra under tiden mannen ockuperar köket eftersom städningen står på min lott så jag och prinsen lullar omkring här hemma och bara njuter av att vi alla är lediga och hemma tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0