Då var det dags igen....

Dags att återvända till sjukhuset och magnetröntgas. Visserligen inget farligt men jag vet att denna röntgen kommer att vara avgörande om det blir någon operation eller inte.

Jag har ju tidigare gjort en sådan här röntgen och de ska nu jämföra de plåtarna med de nya och se vad som spökar i buken.

Jag är riktigt nervös idag!!!!!!! Får ju inget besked idag utan det tar minst en vecka innan jag kommer höra något från min läkare men ändå är jag nervös eftersom jag vet att denna röntgen kommer att vara avgörande för min framtid....

Håll tummarna!!

Kommentarer
Postat av: Emma , BLOGGDESIGNER !

Hej. Ja självklart kan jag göra om din. Jag behöver bara nya bilder och så måste du säga hur du vill ha det. Skriv ett Mail vettja :)

2010-02-03 @ 07:21:04
URL: http://emmaviktoriaklasson.blogg.se/
Postat av: Bror

Håller tummarna!



//Brodern

2010-02-03 @ 10:39:05
Postat av: Åse

Klart vi alla håller tummarna för dig du goa tjej!!

2010-02-05 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0