Vilket är värst: oro eller fantasier??


Nu laddar jag för dagens besök hos läkaren. Ska till en ny läkare och göra ytterligare undersökningar. Idag är det dags att gå till gynekologen. Detta eftersom jag har svår värk då jag kissar och att jag spontanblöder i underlivet, vilket jag inte ska kunna göra eftersom allt är bortopererat.

Jag är riktigt nervös och i mina fantasier så tror jag att de har laddat för att ge mig mitt cancerbesked kl 15.30 idag eftersom jag inte hört något från min läkare och att den läkare jag ska få träffa är läkaren som gav mig förra cancerbeskedet och eftersom han är ansvarig för cancerpatienterna på gyn.

Känns verkligen inte bra med en sådan sen tid men det finns ju inget annat att göra.

Undrar hur jag kommer må imorgon kväll.

Håll tummarna för mig!!!!!!!!!







Kommentarer
Postat av: Åse

Du vet ju vilket som brukar vara värst... men det är ju alltid lättare för den som inte behöver vara med om eländet o vara så jävla duktig. Jag lider verkligen med dig o din jäkla vånda. Skulle ringt dig om det inte vore för hantverkare som är inne i min lägenhet o borrar som om de hade accord på det...Men ringer när de är klara. Klart att tummarna hålls för dig min goaste kompis!!! <3<3<3

2010-02-25 @ 10:00:38
Postat av: Åse´s mamma Eva

Det är klart att även jag tänker på dig jättemycket

eftersom jag vet hur mycket Åse tycker om dig och jag kan verkligen höra hur hennes tummar knakar när hon håller dom för dig. Hon hör nog mina oxå.

KRAMAR!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-25 @ 11:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0