2009 är äntligen över.....

Många väljer att summera förra året på sin blogg med vackra foton, mysiga historier och fantastiska resor tillsammans med nära och kära. På denna bloggen kommer det inte några sådana summeringar.
 

Jag är bara glad att året är slut och jag hoppas, verkligen hoppas att jag slipper leva ett sådant år till!

Mina vänner tycker att jag har en pessimistisk syn då jag säger att jag känner att cancern åter har belägrat min kropp men jag känner mig inte negativ, detta är bara fakta. Jag önskar att jag hade varit frisk och fått vara frisk men så är det inte.

Jag hoppas bara att operationen kommer snabbt och att detta avslutas under våren för jag känner att jag vill gå vidare. Jag vill gå vidare med mitt liv och ägna kraft och tid åt viktiga saker och inte åt cancern!!!

Känner att jag inte kan slappna av en enda sekund på dygnet. Detta innebär att meningslösheten, tröttheten och humöret dalar.

Jag har mina fina dagar, dagar då prinsen har en fin dag, dagar då jag får goa kramar, någon säger att han/hon älskar mig, dagar då jag är lycklig och då njuter jag, men det svarta molnet vägrar lämna mig.


Antar att min känsla är samma som en livstidsdömd fånge som inte vet hur länge han ska sitta bakom lås och bom, hur mycket bättre det är att få ett tidsbestämt straff....


Funderar mycket på vad jag ska göra med mitt liv, hur jag ska tänka om jag skulle få ett besked på hur lång tid jag har kvar att leva...........men jag har inga svar!!! För jag kan inte tänka den tanken hela vägen, för inte är min cancer obotbar!!?? JAG KOMMER VÄL ATT BLI FULLT FRISK??!!

Därför fylls fortfarande mitt liv med en massa vardagligheter: arbeta, tvätta, städa, hämta och lämna på fritids, konflikter med prinsen, sura och festa....


Hoppas verkligen att 2010 blir mitt år!!!!!!!!!!!!!!!!!!



(FOTO:PRIVAT)

En dag fylld av glädje!!


Kommentarer
Postat av: petra

Jag hoppas verkligen att detta blir ditt år, det är du värd!! Många kramar från mig. Blir tårögd när jag läser dina inlägg, kan inte föreställa mig hur det är att vara i din sits....

2010-01-05 @ 12:32:54
URL: http://jimmyssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0