En bättre dag....

Har lyckats under min längre ledighet att vända dygnet och den största nackdelen tycks vara att jag inte kommer igång på dagarna.

Idag har jag visserligen haft den stora fördelen att ha min mamma på besök och hon har varit på bio med prinsen, shoppat, lagat mat till oss alla och torkat ur mitt kylskåp. Underbara, härliga moder!!

Jag försöker verkligen få tummen ur och har lyckats plocka undan på andra våning, torka toan så nu är det bara resten kvar ....;)), men hoppas att bli klar idag för jag gillar inte att vakna upp och veta att jag har ytterligare en dag i städandets tecken.

Efter detta blir det en dusch och vetekudden på njuren och bara avslappning i sängen med fjärrkontrollen i handen.


"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det". Källa: Nalle Puh - A.A. Milne

(FOTO:PRIVAT)

Så här är det de flesta lediga dagarna ;))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0