Inga nyheter är det....

bra nyheter eller???

Läkarbesöket idag var riktigt jobbigt. De kan inte med säkerhet säga att det är cancer i proverna. Patalogen har tittat på dem och vill bara att jag ska komma på täta kontroller. Egentligen vill de tömma buken på alla organ (som går att ta bort) så att risken för cancer minskar men med tanke på min ålder så väljer läkaren att ta det mycket lugnt.

Startar med en magnetröntgen, gyn-undersökning och provtagning var 4:de månad. Det finns ingen som kan utesluta att det är cancer men nu får det bli så att de håller koll på mig ett tag innan de öppnar buken igen.

Ska inte arbeta under en tid då undersökningarna är som intensivast och jag fortfarande har kvar min JJ-kateter. Jag tog därmed ett mycket snabbt beslut, ringde min chef och ansökte om semester. Jag fick det omedelbart beviljat och beställde en resa till Egypten. Jag och storesonen åker redan på torsdag, ska bli skönt med en veckas vila och att komma bort från vardagen.

Prinsen åker tillsammans med sin mormor till hans morbror i Stockholm och är sedan några dagar hos sin pappa så det går ingen nöd på honom.

Ska verkligen försöka släppa ett tag nu, inget bra när hjärnan snurrar på högvarv hela tiden och försöka koppla av och koppla bort.


Hoppas nu på gott väder, bra hotell och bra bad!! Vi ska verkligen se till att ha en bra vecka!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du och din storeson får en toppen vecka med mycket sol och värme :)



Ta hand om dig!

2010-01-13 @ 22:25:56
URL: http://carolinefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0